Baka och kladd

2010-10-31 - 22:28:52
Är nu hemma från morsan där jag sov inatt. pappa behövde lite bygghjälp tyckte jag så..
väl hemma nu började jag baka cheesecake.. och råkade starta vispen så det FLÖG grädde och philadelphiaost över hela datan! men den är ren och fin nu iallafall. men var ju inte bara på den det kom.. blev i hela köket nästan. men de är det värt :) fick en skadeglad pojkvän iallafall.. hemsk!

Men men.. nu blir det film.

Vilken är bäst?
Beck levande begravd
Mirrors 2
Nanny Mcphee and the big bang
Eller knight and day??

Sätter förresten ut receptet på cheesecaken om någon vill ha det  och om den blir good:)
Postat av: Anna

Jag beööver inget recept jag kommer till mamma å pappa i dag så ta med den du å kom;P

2010-11-01 - 07:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0