Gårdagen/dagen

2010-10-26 - 15:35:21
Igår fyllde ju min lilla kusin Evelina 18 år! jisses! när blev du så stor?
Så blev att hinna storhandla och åka förbi henne på 2 timmar innan jag var tvungen att köra hem niklas så han fick hämta sin bil. våran säng är ju riktigt åt skogen så passade på att sova hos morsan medans niklas är i lule för att få ordning å min rygg. och gissa vad! Jag kände mig mycke piggare då jag vaknade i den än jag gjort på länge.
Men nu idag har det bara blivit att städa hemma och pyssla lite. Känner mig rätt pigg nu så det blir skolan imorron :) Nu är jag fan less på att va sjuk hemma! nu räcker det!

Men nu blir det att ta tag i disken igen.
Spotify är bäst då mans ka diska! blir mycke roligare då man lyssnar ¨på musik samtidigt.. men nog blir det en diskmaskin då det blir en större lägenhet. i den jag har nu får man INTE plats med en micro och vattenkokare samtidigt. eller jo.. det får man väll men då ryms inget annat.


Så känner jag mig just nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0