Sjuk..

2010-10-20 - 15:37:27
Fick hem en massa negativ av morsan igår som jag tänket bjuda på en liten bildbomb här med. men det får bli lite senare.

Skrev ju förra inlägget om mitt huvud.. nu är de bättre i skallen men halsen är åt helvete. 2 dagar då jag inte fått fram ett ljud. hade hoppats på att det skulle va bättre till idag men nej.. så kul ska jag inte få ha det.
Men imorron ska jag fan på skolan. även om jag ska gå dit och inte kunna prata. får skriva på lappar till lärarna om it annat.

Jo! såg just en av dom sjukaste filmerna på länge. ni måste se catfish om ni raggar på nätet. handlar om en som hittar sin drömtjej och åker för att hälsa på henne.. men det visade sig att hon ljugit om en del saker.. vad säger jag inte.. det får ni se själva. grymt seg i början men det tar sig. sen att huvudpersonen är lite småsöt gör inte saken värre ;)

Men nu blir det spela lite mera tills niklas tänker pallra sig hem så vi får fixa sista av hans prylar här som bara ligger och skräpar.
Ha det bra! Nu blir det en stooor kopp te för mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0