Födelsedag!

2013-06-11 - 16:08:00
Har funderat mycket på vad jag ska skriva för att sammanfatta tiden jag varit inaktiv men det är så mycket så allt skulle ingen orka läsa så det får komma in lite här å där så jag börjar där vi är idag.

Nu är ellen 10! månader. När blev hon så stor?? hon går efter möbler, har världens längsta armar då hon inte riktigt når det hon vill ha, säger mamamama ( tolkar det som mamma) ,klättrar nästan på sina möbler och nu senaste dagarna har hon börjat stå själv. utan stöd alltså! så ni hör ju. FULLT UPP!

Sen fyller jag ju år på torsdag så håller på med planeringarna till festen jag ska ha på lördag och sen ska jag baka imorron och göra tårta. ingen aning om för hur många eller hur den ska smaka men den blir säkert god ändå :) Funderar på chokladbomben ;) med lite kitkat eller chokladfingrar istället för grädde på sidorna och frukt på toppen. fast då ska jag orka göra en sån också..
 
 
Fick veta idag att jag ska jobba på fredag så niklas får storstäda hemma med Ellens hjälp till på lördag :) Fast det vet han inte är *mohaha*
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0