hänt idag och ny vikt

2010-04-22 - 18:26:24
Vägde mig i tisdags.. seg på att uppdatera. jag vet.. men men.. nu är jag på g igen. Har gått under 85 sträcket! så väger nu 84,8! Det har jag inte vägt sen innan jag träffade svinet! vikten har börjat rasa lite bättre nu. innan var det mest bara kanske 0.5 kg i veckan. bra det med jag vet, men jag har ju målet bikini i sommar så då måste det gå liiite fortare.

Men idag har det inte gått så bra med maten och allt sånt då jag vart sjuk hela dagen. skulle och träna men de va ju bara glömma det. Men imorron blir det bättre. hoppas jag iaf.

Nu ska jag fixa nån middag. blir nog bara nån lätt pizzabit eller nått..

Berättar mera sen om det kuliga som händer i helgen. taggat som satan nu!


Sen har jag fått en ny sak på min blogg som ni gärna får kika in på. är en bra fiskesida som ni ser här på sidan om texten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0