Oj

2010-04-09 - 01:37:16
Nu har det hänt en del sen jag skrev sist.  jag har kommit igång med träningen så den går finfint. hoppas bara den fortsätter så då skolan startar igen. haft mycket tid nu till att komma igång med att röra på sig. träning 3/4 ggr/vecka
Har bärjat träna på step in om någon undrar. så ska ni och träna där så är de bar höra av er så hänger jag med!
Men nu blir det att gå och sova. haft en trevlig kväll ikväll. började med middag hos mamma där syster och wille var så busade lite med dom. sen bar det av till stan och plocka upp M innan vi åkte hem. hade spelkväll hon jag och niklas.. gissa vem som vann... ja inte fan var det jag iaf. men men. jag överlever. får ta revanch senare eller hur?

Just ja.. nu var det sova ja..

Natti

Jo! har nu gått ner 18.7 kg totalt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0