Blev en liten paus

2010-08-14 - 12:15:37
Blev en liten oväntad paus från bloggandet men nu är jag tillbaka. Med allt det kan betyda :D
Haft en jättebra sommar iallafall. vissa vänner som visat sitt rätta ja och hittat nya vänner :)
Igår blev det att åka och bada en snabbis då vi suttit i en VARM bil i några timmar men det där doppet ledde till att äta en glass som ledde till en middag på havs som ledde till gratisbio :D

Har hunnit varit inne på nolia några gånger med. köpte bland annat smyckesdelar som jag nu gjort örhängen och halsband av. och sen såklart vanliga Gáhkkobröd och chips.

Trodde att jag skulle få hinna vara med på chipsen men nu 2 dagar i rad har jag vaknat och sett att niklas ätit massor av dom innan han smitit iväg och låtit mig se det själv...*mutter*
Men jag har mina muffins så jag klarar mig ändå!




Så fina blev dom :)
Alla utom 3 par örhängen och ett halsband är till salu om någon är intresserad?
Stora hjärtana, kronan, blomman och halsbandet med hjärta på är inte till salu.

Visst ja! tack förresten camilla för att du hjälpt mig att komma äver min platå jag vart på i 3 månader. nu har jag gått under 75 kgs linjen! Vågen visade 74.5 imorse!! :D
Postat av: Camilla

Så lite så ;)

2010-08-17 - 14:49:40
Postat av: Nett

Jättefina smycken :) Nope, det var inte i fel ordning, men däremot kanske lite missvisande, texten längst ner är en textlänk. Men jag har justerat det lite nu :)

2010-08-27 - 06:30:23
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0