Skolstart och enbent.

2010-08-30 - 09:20:09
Nu har skolan startat igen. kommer ta mycke energi där men samtidigt kommer jag bli mera aktiv här då jag kan skriva på rasterna.

Idag känns det som att det är min dag iallafall..
Dagen började med att lillasyster kom hit och letade lite kläder så passade på att stiga upp då så jag kommer kanske vara pigg idag då jag inte slutar förrns 4. men jag överlever :)

Imorron den här tiden sitter jag ju i bilen på väg till kallax :D

Som ni kanske ser på tickern här brevid så går vikten neråt. stod på 72!! igår! Inte vägt det sen jag vet inte när. vet du mamma?

Kommer öven i mina gamla brallor på ett lite ovanligt sätt..

Lagomt sliten och härlig men men. Jag bjuder på den :)


Nä nu ska jag gå och göra mig iordning. allt är nerpackat så får bli osminkat och hela köret. men jag överlever :)

Ha det bra tills nästa gång!

Postat av: Lina

shitt :P

2010-08-30 - 13:44:53
URL: http://www.nattstad.se/linow
Postat av: Emma

oj vilket resultat! Får jag fråga en fråga :)

Hur äter du? äter du jättenyttigt och inget typ godis eller nåt alls eller hur har din resa varit? Jag väger just nu 75kg och är överviktig iaf lite och skulle vilja gå ner ett par kg :)

2010-09-07 - 21:29:10
URL: http://emmasfuckinglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0