Min första kärlek.

2010-12-02 - 22:29:39
Jag vet inte riktigt vem som var min första kärlek.
På dagis och lågstadiet frågade man ju chans och liknande. och nog var jag ju säkert kär i någon då. men det blir ju på olika sätt.

Men min första kärlek som faktiskt fått mig att må bra och fått mig att känna att jag är värd massor är min nuvarande pojkvän Niklas.

Hade ju pojkvänner före men mådde inte så bra med någon av dessa och vet idagsläget inte om jag var kär. i den näst första var jag ju såklart det. det varade ju ändå i 2 års tid. nästan 2½. Men då var han ju ett svin också som tröck ned en hela tiden.
Så som sagt. min nuvarande kärlek är den som fått mig att må bra mest av alla. Så ja. Jag måste nog räkna honom som min första kärlek




Den duktiga fotografen var
Erica Pettersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0