Mina syskon

2010-12-16 - 10:13:02

Har bara en lillasyster så får berätta lite om henne. tänkte ursprungligen atthon skulle få berätta om sig själv här men det orkade hon inte så då blev inlägget lite senare än tänkt. men här är det.

Syrran heter Anna som jag berättat i tidigare inlägg. Hon är 23 år gammal ( fyllde år nyss) och har en liten son på 2 år.
Hon bor i Luleå. men man kan väll hålla tummarna att hon flyttar hem igen?
Virrigare och roligare människa får man leta efter.

Men hon är ändå min lillasyster och betyder och kommer alltid betyda allt för mig. På delad förstaplats då såklart med resten av familjen men då inlägget ska handla om syrran så får det bli sådär.





Kära lillasyster i ett nötskal på båda!

Postat av: Jonna

sv: åh tack så mycket :)

2010-12-21 - 19:16:09
URL: http://joonnas.beldo.se
Postat av: Anna Panna

<3

2010-12-21 - 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0