Presentation av mig

2010-12-01 - 22:14:00

Mitt namn är Linda Maria Odepark. Är idag 25 år gammal. så är född 1985 vilket du säkert redan listat ut.
Jag har en lillasyster som heter Anna som har en liten son vid namn William
Är född och bor i piteå. men har inte alltid bott här.

Efter att ha varit tillsammans med en gris i 2 år som misshandlat mig psykiskt och fysiskt så fick jag nog av piteå och flyttade då med syster yster till luleå där jag bodde i ca 2 år. Livet där var fyllt av allt som livet ska vara fyllt av både glädje och sorg. men kände till sist att jag ville till familjen och till vännerna jag hade i piteå

Började i samma veva på framnäs folkhögskola och gick en kurs som heter vitamin där jag lärde mig mycket om mig själv och annat. Men ville efter kursen fortsätta på skolan så jag hoppade på den allmänna linjen och läser upp betygen så att jag kan fortsätta med något annat efteråt.

Det var lite sammanfattat om mig och mitt liv hittills..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0