Återbesök

2010-03-24 - 15:26:50
Sjuk idag så det blir inge långt inlägg..

Var på återbesök igår på sunderbyn.. Hade missat ta proverna så får fixa det i veckan.
 Varit lite orolig då jag mått lite småilla senaste dagarna på morgonen men fick veta att det bara är att jag är hungrig och att kroppen skriker efter mat så det var då inget farligt.
Sen fick jag  veta att dietisten och kirurgen säger olika om dom 2 dietpapprena jag har hemma. ena är det man får från sunderbyn och det andra har jag hittat på nätet.. Vilket visade sig vara pappret man har på sofiahemmet i sthlm. och hon som har skrivit det är tydligen hon som satt ihop ALLA dieter efter hru man ska äta. kirurgen kallade henne dietgurun. Så det kommer jag garanterat att köra efter!

http://www.carlanderska.se/UserFiles/Carlanderska/www.carlanderska.se/Documents/Patientinfo%20efter%20Operation%20(Gastric%20Bypass)%20SE.pdf

Sen har jag fått veta att man inte alls behöver vänta 6 veckor med att träna så nu ska jag fixa kort och börja hårdträna på stepin så fort jag blir frisk igen..

Nu ska jag fortsätta vara social med Lina som sitter och snokar i en tidning.
Ha det!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0