hittade iaf..

2010-03-11 - 17:35:54
Hittade till sist ändå ett par byxor. var och kollade i alla möjliga affärer på stan här i ume men då kom heidi på idén att kolla på myrorna eller ica maxi. då jag ska ha dom typ en månad max så känns det lite dumt at lägga ut flera hundra... så hittade ett par i "fel" storlek på myrorna! Ville hitta 46or. men blev 48or:( men dom sitter helt okey iaf. misstänker att det är små 48or.

Idag har jag överskottsegergi till tusen men ingen som verkar vilja hitta på något... var planerat bio men de sket sig... hade sagt i 3! dagar att dom ska boka.. idag kollar dom på sf och ser att det är fullt.. varför lyssnar ingen på mig???

Blir iaf att åka hem imorron. måste ta tag i matten då. *vill inte* men men.. överlever säkert ändå.

Nu till om op. Trodde att flytet skulle vara jobbigast. men det är fan pureveckorna som är jobbigast. att behöva be alla om att mixa maten för att den ska vara "rätt" knsistens. Men igår pallade jag inte något mera då niklas och hans bror skulle och käka ute. så då åt jag faktiskt vanlig mat blev kyckling oxfile fläskfile och nån svamp ssom var marinerad. och jäklar vad jag har saknat det!!

Men men.. nu vill niklas låna datan en stund.

Ha det bra!



Svar på kommentar från förra inlägget min målvikt är 55 kg och jag tar den storlek som jag har då jag väger det:) allt under 40 är jag jätteglad över:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0