Glömt.. sorry..

2010-05-19 - 20:10:56
Ser nu att jag helt glömt att lägga ut mina nya mått! Får ta tag i det imorron eller ikväll. beroende på när jag kommer hem. nu sitter jag hos morsan iaf. sååå tråkigt hemma då niklas är i lule :/ speciellt idag då jag känt som att jag ska somna typ hela tiden. men nu till något jätte jätte kul!


JAG VÄGER NUMERA BARA 79,9!! nådde mitt nästa delmål idag! Så ska försöka fota nya bilder i veckan.

Annars har hela den här veckan vart helt underbar. sa bara pang så var det där skitvädret som varit med max 5 plusgrader och regn och snö 20 plusgrader å sol! på morsans balkong i solen är det fan 36 grader varmt! Dax att gå ut å steka lite kanske? :D
Vill inte vara en blekfis hela sommaren iår igen. då köper jag fan ett BUS!
Postat av: Kicki

Du är duktig du! Kämpa på. =D

2010-05-20 - 21:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0