Ny vikt.

2010-05-05 - 10:07:35
Sitter nu på skolan. äntligen nog frisk för det. Känner att jag blivit lite efter med det mesta men det får funka. får komma igen nu under veckan/helgen då niklas är borta till lördag. då borde jag ju iaf ha tid till det :)

Men nu till lite roligare saker.
Vägde mig igår som vanligt. som jag alltid gör tisdagar. och jag är nere i 81.9!! Fattar ni?! Det är 23 kilo från då jag startade och 25 hela kilon från min maxvikt! Och allt det sen januari!

Blev överbevisad igår av morsan.. ser mig själv ju som större än jag egentligen är numera. inte fått in i skallen riktigt att jag gått ner såpass mycket i vikt så jag ser mig själv som fet fortfarande. Och tror absolut inte att jag kan ha kläder som är mindre än 46 i brallor. Men morsan ville att jag skulle testa ett par av hennes 42 or. bara för skojs skull sa hon.. men nog fan fick jag på mig dom ändå! Så nu ser det ut  som att jag har mindre ben med istället för brallor som nästan blir gällivarehäng på *asg* så nu går jag runt i ett par tighta 44or. tror jag iaf.. står 22 på lappen så de borde det vara.. men men.. blir stan sen med nettan och gissa vad jag ska kolla på då?
Brallor såklart! :D
Postat av: Becca

Grattis!:)

Jag försöker själv gå ned i vikt..

Äter du något speciellt eller hur gör du för att gå ned i vikt?

Några tips?

2010-05-08 - 00:12:37
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Josefin

Grattis till viktminskningen! Bra jobbat!

2010-05-09 - 21:21:02
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv: Synd, för det är hur skönt som helst att gå till gymmet!

2010-05-09 - 21:51:56
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0