Mina makeup favoriter

2011-08-31 - 12:14:15
Mina favoriter är:
Min tri brow ögonbryns skugga från MUS. Värd varenda krona och köpte den för nästan 2 år sen. och knappt kommit till botten någonstans.
120 Paletten med ögonskuggor. utan tvekan bästa köp jag nånsin gjort i sminkväg. Brukar tom få problem då jag ska sminka mig för att det finns nästan FÖR många färger att välja mellan.
Loreál telescopic mascara vattenfast.
Bästa mascaran jag någonsin testat och kommer alltid tillbaka till denna. synd bara att den utgått ur deras sortiment!
Postat av: Linda

Var kan man köpa sånadär ögonskuggspaletter? Jag har bara hittat på ebay men där är det så krångligt att buda osv :(

2011-10-13 - 21:58:45
URL: http://liiindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0