Min alla hjärtans dag.

2011-02-15 - 11:34:04
Min dag började med att jag hade sovmorron och började inte förrns 1 på skolan.
Efteråt hämtade niklas upp mig och vi åkte och handlade gott till senare på kvällen. 4 olika sorters ostar, choklad och mandariner.

Sen vid middagstid åkte vi till pentryt och åt middag. riktigt gott måste jag säga!
Blev en sväng förbi Hemmakväll med och hyrde en film. skulle bara ha en men då hade dom nått erbjudande så vi tog 2 för att den jag ville se inte fanns. men jag hade tur. den fanns visst! fast inte på hyllorna :D så istället för 1 blev det 3!

Åkte hem och började tillverka godisarna för kvällen.
Chokladdoppade mandariner. riktigt gott!
Slog på filmen Psalm 21. Jag hade velat se den ett tag men blev nästan lite besviken. Den var inte så bra som jag trott. men helt okey iallafall.

Så helt slut blev det att gå och sova.


Men händerna var då finare än innan!





Sätter upp bilder på mig och niklas med.

Postat av: Johanna

Låter som en mysig dag!



Gissar mig till att ni förlovade er igår=)

2011-02-15 - 11:49:34
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: marie

grattis

2011-02-15 - 18:46:14
Postat av: Sasha

Grattis till förlovningen :) Förlovade ni er igår? :)

Lär som en väldigt mysigt alla hjärtans dag :) Jag hyr alltid tre elelr fler filmer när jag är på hemmakväll :)

2011-02-15 - 21:55:47
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0