Melodifestivalen

2011-05-10 - 23:20:26
Skulle iväg till Nettan och se på Melodifetsivalen men slocknade som ett ljus i soffan och vaknade sådär 10 i 9..
Men men. det blev okey ändå.
Lite cola och popcorn ordnar det mesta :D
Fast niklas hörsel är kanske borta...
Pratade med honom i telefonen då de visade vilka som är i the big 5 på lördag.
Ni som känt mig i flera flera år vet att jag var som galen i blue då jag var mindre. dom splittrades ju för många år sen har jag för mig iallafall..och nu ser jag att DOM är englands bidrag. blev så paff så jag tror jag råkade skrika till i telen... förlåt älskling!
Nu blir det tufft på lördag..
De jag gillat sen jag var typ 15 mot saade... oj!
VS
Äh. jag vill ju kunna gå på stooora finalen nästa år och helst slippa åka för långt för det så Saade får vinna hela skiten och Blue får komma 2a!
om vi nu går vidare till final alltså..
Postat av: Matilda/Sminklådan

sv: Hmm, jag hittar inte den nu heller...konstigt...men de var för länge sen, eller ja typ en månad sen, eller jag tror de var på facebook iallfall, haha nu blev jag ju osäker xD de kanske de inte var....

2011-05-11 - 00:05:43
URL: http://sminkladan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0