Uppdatering om Ellen

2012-08-28 - 14:19:00
Händer som inte så mycket nu på dagarna mer än springa på BVC med lillan stup i kvarten och bara vara hemma och mysa med henne så jag slänger upp hur mitt matvrak växt istället sen hon BARA skulle ammas enligt en BVC tant som resulterade i att hon gick NER 100 gram på en helg! Hon är helt ointresserad av att ammas och det berättade jag för henne men nä.. så nu är de bara ersättning som gäller. lite trist då jag kämpat för att få igång mjölken men det är ju hon som ska växa och må bra. Jag får ju iallafall äta min choklad och ibland jordgubbar nu då jag inte ammar eller pumpar :)

Hon har iallafall gått upp från 3430 förra helgen till 3830 igår!
Lite nyfiken på när de blir att mäta henne och se om hon blivit nå längre. Men hon kommer vara min lilla bebis iallafall till hon blir sådär 1-2 år..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0