Lite sent men GOD JUL

2012-12-28 - 10:12:00
Postat av: P I X E L I E - Erica Pettersson

Hej och tack för kommentaren på min blogg!
Jag ställer gärna upp på en fotografering :-)
Var är det ni bor nu? Jag börjar om på jobbet den 2:a januari, men helgerna är jag alltid ledig (och annars är det garanterat inte omöjligt även om det skulle bli någon gång en vardag heller).
När passar det bäst för er?
MVH /Erica Pettersson

Svar: jag bor numera i luleå men vi kan komma till pite om det passar bättre. bara säga till när det funkar bäst för dig :) jag är ju mammaledig så när som funkar för mig.
Linda

2012-12-28 - 11:31:02
URL: http://pixelie.webblogg.se
Postat av: P I X E L I E - Erica Pettersson

För mig spelar platsen inte så stor roll, då jag har bil numera. Kan lätt ta mig till Luleå, om det skulle passa bättre :-)
Ni får bestämma, då jag förstår att det är svårare när man har småbarn (jag har ju bara mig själv) :-)
Var i Luleå är det ni bor?
Vill ni ha inom -eller utomhusbilder?
Utomhus brukar ju ofta bli väldigt bra, men då jag har en proffskamera nu så fungerar det bra även inomhus :-)
Hur ser det ut för er i helgen (lördag eller söndag)?
Eller blir det för kort varsel, med nyårsafton på måndag?

MVH /Erica Pettersson

Svar: Vi kommer knappt vara hemma något nu före nyår så de kan bli lite tight om tid innan dess. men nästa helg?
Linda

2012-12-28 - 13:58:21
URL: http://pixelie.webblogg.se
Postat av: P I X E L I E - Erica Pettersson

Förstår att det är mycket nu just under jul-nyårshelgerna.
Nästa helg går bra för mig också. Vad tror du om Lördag?
Passar Luleå eller Piteå bättre för er?
För mig spelar det som sagt ingen roll :-)

MVH /Erica Pettersson

Svar: för killen passar det bäst att vara här i luleå. lördag funkar finfint för oss :) Vi bor på tuna i luleå förresten :)
Linda

2012-12-28 - 17:32:20
URL: http://pixelie.webblogg.se
Postat av: P I X E L I E - Erica Pettersson

Då säger vi Lördag (5:e januari). Det passar bra för mig.
Vad sägs om runt 12-tiden, då det fortfarande är ljust ute?
Eller är det någon annan tid som passar bättre för er?

Skulle du kunna skicka eran adress till mig på ett mail (sådant brukar man ju inte vilja skriva ut på en blogg)?
Har aldrig varit just på det området tidigare, så har jag adressen kan jag ställa in den på GPS:en (så går det lätt att hitta).

MVH /Erica Pettersson
[email protected]

Svar: Hej. jo jag skickar den nu :) 12 borde funka bra för oss om nu inte lillan bestämmer sig för att sova då..
Linda

2012-12-30 - 21:25:28
URL: http://pixelie.webblogg.se
Postat av: P I X E L I E - Erica Pettersson

Är det någon speciell tid då hon oftast brukar sova? Jag tänkte att i så fall kan vi bestämma tiden utifrån det :-)
Annars så passar kl. 12 bra för mig också.

MVH /Erica Pettersson

Svar: Vi kör på 12. blir hon trött före får hon sova en stund innan så de är lugnt :)
Linda

2013-01-02 - 11:27:04
URL: http://pixelie.webblogg.se
Postat av: IDA

men vilken sötis!

2013-01-05 - 20:26:14
URL: http://spotlights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0