Tydligen...

2012-02-24 - 14:53:09
Tydligen börjar det synas nu på mig.. min lärare som vet sen tidigare kom och sa att nog börjar de synas nu.. jag märker bara att mina brallor blivit lite mindre vid midjan.. men det är typ allt.

Ska på middag senare idag med niklas familj.. som inte vet om nått än. tror jag iaf.. Men jag tänker inte dölja nått :)
Blir ju lite jobbigt annars att försöka förklara varför jag tex inte vill ha ett glas vin eller så till maten :D


slänger upp en magbild sen om de finns nått intresse av det :)
Postat av: Tellan

Grattis=)) Vad kul att du snart får ett egen liten knodd=)

Och jag vill se magbilder :p..hehe

2012-02-24 - 17:09:46
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0