Glaad!

2012-06-18 - 14:25:05
Shit vad bra dagen började! Har haft massor med skolan nu senaste tiden så har blivit lite bloggande då..
Men dagen började iallafall med att jag fick sova ut innan liten började sitt vanliga morronpass i magen, kollade mailen och ser där att jag fått VG i en kurs jag knappt trodde jag skulle bli godkänd i! Så blev att fira det med en burgare från donken på väg hem och nu blir det att ta ett lååångt bad så jag kan glömma allt skit som hände igår!

Hade ju megaotur då med kort som inte funkade då jag tankat, en dator som strömkabeln inte får kontakt med och sen på allt det så funkade ju såklart inte min mobil...

Har för övrigt redan kommit till vecka 32! Jag som tyckte att jag var osmidig i vecka 20... JAg är ju som en flodhäst nu och värre antar jag att det ska bli! Men litens säng är då nästan heelt klar! Bara sänghimmeln som ska upp och kolla runt om en mobil som man fäster på sängen istället för i taket..




Har alla bilderna jag tagit på mig själv på min egen dator som inte alls vill samarbeta just nu så får bli en bild som min kompis marie tagit. åsikter om linnet förresten? Småsugen på att köpa det men är liiite osäker ändå.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0