nattens bekymmer..

2012-05-18 - 01:18:31
Sov till 2 idag och druckit 2 glas cola nu så är inte minsta trött.. bra då jag har prov imorron men tur att det inte är förrns kl 1.
Var faktiskt skitatrött vid 11 tiden men då ville liten inte alls sova så den bökade runt från typ 11-12 till nu då den gjorde en runda innan den blev stilla ett bra tag. från typ halv 1 till nu iallafall. hoppas de håller i sig till jag själv blivit trött igen iallafall :)
Den höll på exakt som en hund som ska bädda. familjen. ni vet vad jag menar som bellman höll på innan han skulle sova..
Kom förresten att tänka på en ganska bra sak enligt mig iaf.. kanske inte enligt min barnmorska men men. Jag har inte behövt öka en enda storlek än på kläder. Kan tillomed ha linnena jag köpte då jag gått ner som mest i vikt i storlek 170 fortfarande och brallorna jag köpt nu som är mammabrallor håller nästan på att åka av då jag inte kan gå och dra upp dom tex då jag bär runt på en busig 3åring..
Bara 3 månader kvar nu så Man får ju se om jag fortsätter ha sån tur. tvivlar ju på det men man kan ju alltid hoppas :)
Niklas ville sova så kunde inte prata av mig med han inatt så de fick bli att skriva av sig istället
slänger upp 4 bilder på magen som visserligen är upplagda här innan men så jag själv kanske ser nån skillnad.. Ser ju som mig själv varje dag så jag märker ju inget..
Första är vecka 18. Andra vecka 20. 3dje vecka 23 och sista i slutet av vecka 27
22+3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0